Close

Kwiecień 28, 2016

26-27.04.2016 – Warsztaty Komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników – Warszawa

komunikacja

WARSZTAT: Leadership – Usłysz swoich ludzi!

• Ludzie mają różnie – skąd się bierze różnorodność zachowań, osobowości i postaw pracowniczych i jak to wpływa na komunikację i zaangażowanie pracowników
• Przywódca to człowiek – jakie ma znaczenie świadomość posiadanych silnych stron i umiejętność ich wykorzystania w budowaniu zaangażowania pracowników
• Pracownik to człowiek – jaki jest związek między wartościami a zaangażowaniem pracowników i przełożonych
• Sukces jest prosty – jak znaleźć najlepszy sposób na efektywną komunikację

O Konferencji

Tylko co ósmy pracownik jest zaangażowany w swoją pracę. 1/3 osób w ogóle nie angażuje się, wykonując swoje obowiązki (wg  najnowszych badań Instytutu Gallupa oraz Quantum Workplace).

Bez dobrej komunikacji w firmie nie może dobrze funkcjonować cała reszta. Warto zainwestować w efektywną komunikację wewnętrzną, doskonalić ten proces budując jednocześnie  zaangażowanie swoich  pracowników.

Pomożemy Ci w tym!

Wzbogać swoje doświadczenie, odkryj potencjał obszarów związanych z komunikacją i zaangażowaniem. Skorzystaj z praktycznej wiedzy i wieloletniego doświadczenia praktyków reprezentujących firmy, które od lat mają rozwiniętą komunikacją wewnętrzną, m.in. Ikea Retail, Grupa Żywiec, Orange Polska, Nationale – Nederlanden, BGŻ BNP Paribas, CEDC International, Grupa ENERIS, Tesco, Ringier Axel Springer, Grupa Lux Med i inni.

Program warsztatów w 100 % oparty na case studies  obejmuje m.in.

  • skuteczne praktyki efektywnej komunikacji
  • employee experience w odsłonie sprzedażowej
  • inspirujące przywództwo w komunikacji wewnętrznej
  • skuteczne komunikowanie do różnych grup odbiorców
  • efektywnie wdrażanie systemów współpracy społecznej aktywujących wewnętrzną moc pracowników
  • sprawdzone narzędzia komunikacji w dobie zmian i chaosu
  • pokonywanie barier w komunikacji „dół-góra, góra-dół”
  • dobre praktyki komunikacji w i po kryzysie

AGENDA WYDARZENIA

Jak skutecznie komunikować się wewnątrz firmy i budować zaangażowanie swoich pracowników?

„Sukces jest prosty. Zrób co należy, jak należy i kiedy należy”
Arnold Glasgow

W rzeczywistości jednak komunikacja wewnętrzna jest o wiele bardziej złożonym procesem i wymaga szczególnej uwagi. Jak ją budować, żeby przynosiła wymierne korzyści

Zapytaliśmy o to naszych ekspertów – prelegentów kwietniowych warsztatów „Komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników”, którzy na co dzień odpowiadają za zarządzanie obiegiem informacji w firmie. Ich odpowiedź jest prosta – najważniejsze jest rzetelne przekazywanie informacji. Pracownicy chcą i powinny być na bieżąco informowani o tym co się dzieje w firmie. Nie można zapominać, że każde nawet najdrobniejsze decyzje oddziałują na każde ogniwo w firmie. Karygodnym błędem jest sytuacja, w której pracownicy dowiadują się z zewnątrz o decyzjach podejmowanych w ich firmie. To znacząco podkopuje wizerunek i wiarygodność osób, które nią zarządzają.

Kolejnym ważnym elementem budowania kultury zaangażowania, na który wskazywali nasi respondenci jest oparcie relacji na wzajemnym szacunku – zarówno do pracowników i pracodawców. Buduje to tożsamość i związek pracownika z firmą, co realnie wpływa na efektywność jego działań. Najlepszym ambasadorem firmy jest jej pracownik!

Jako odpowiedź na pytanie o podstawę efektywnej komunikacji nasi eksperci wskazywali dialog, z czym wiąże się dopasowanie stylów komunikowania z różnymi grupami odbiorców. Do tego niezbędne jest zidentyfikowanie ich potrzeb, oczekiwań i przemyśleń. Niezależnie od stanowisk, pracownicy chcą być na bieżąco informowani o kierunku działań jaki podejmuje ich firma.

Jeżeli oczekujemy od naszych pracowników stosowanie się do pewnych reguł komunikacji musimy również sami ich przestrzegać. Najlepszym rozwiązaniem jest budowanie od samego początku przemyślanej i spójnej strategii. Podstawą jest prosty przekaz, kompleksowe i szybkie reagowanie na potrzeby komunikacyjne. Zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, gdzie występuje też potrzeba inteligentnego zarządzania nastrojami.

Krok po kroku po ścieżce zaawansowanej skutecznej komunikacji wewnętrznej poprowadzą Państwa nasi prelegenci podczas warsztatów „Komunikacja wewnętrzna & zaangażowanie pracowników”, które odbędą się 26 – 27 kwietnia 2016 w Warszawie (Centrum Konferencyjnym Zielna). W ich trakcie będą mogli Państwo spotkać się z ekspertami z zakresu komunikacji i budowania zaangażowania u pracowników oraz wysłuchać prezentacji w całości opartych na case studies znanych firm m.in. IKEA Retail, Grupa Żywiec, Orange Polska, Nationale – Nederlanden, BGŻ BNP Paribas, CEDC International, Grupa ENERIS, Grupa Lux Med, Teva Pharmaceuticals Polska.

Więcej informacji na stronie www.trioconferences.pl/komunikacja-wewnetrzna

Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia się już dzisiaj!


Chcesz porozmawiać o wystąpieniu na Twoim wydarzeniu?

Chcesz zorganizować szkolenie lub warsztat w Twoim zespole?

Chcesz umówić się na coaching?

ROZMOWA



Chcesz być zawsze na bieżąco z nowymi wpisami na blogu, wydarzeniami, publikacjami, szkoleniami i wystąpieniami?

Zostaw swój mail. O resztę zadbam ja.



Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close