Close

Kwiecień 16, 2016

14-15.04.2016 – Forum Transport Manager – Warszawa

transpmanager

WYSTĄPIENIE: Szybcy, Wściekli i Sfrustrowani – miejsce i znaczenie emocji w biznesie oraz ich wpływ na wyniki operacyjne.

Dzisiejszy świat biznesu jest bardzo wymagający. Nie ma w nim miejsca na emocje. A my wszyscy jesteśmy profesjonalistami, racjonalnymi ludźmi. Podejmujemy decyzje bazując na faktach i danych. Wszyscy, zawsze, wszędzie…

Czy jest faktycznie możliwe wyłączenie emocji w pracy?

Jakie jest znaczenie emocji w działalności biznesowej?

W jaki sposób emocje mogą wpływać na wyniki operacyjne?


Chcesz porozmawiać o wystąpieniu na Twoim wydarzeniu?

Chcesz zorganizować szkolenie lub warsztat w Twoim zespole?

Chcesz umówić się na coaching?

ROZMOWA



Chcesz być zawsze na bieżąco z nowymi wpisami na blogu, wydarzeniami, publikacjami, szkoleniami i wystąpieniami?

Zostaw swój mail. O resztę zadbam ja.



 

 

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close